Interdentaal

Kleur

Gezondheid

Een goede mondhygiëne is ontzettend belangrijk. De gezondheid van de mond heeft niet alleen effect op je tanden maar ook de gehele gezondheid. Door een goede mondverzorging kun je risico’s op bepaalde gezondheidscomplicaties voorkomen. Er zijn zelfs steeds meer aanwijzingen dat tandvleesaandoeningen verband houden met een verhoogd risico op hartaandoeningen, hoewel er nog meer studies nodig zijn om dit verband te bevestigen. Dit zou bijvoorbeeld kunnen doordat bacteriën uit een mondinfectie gemakkelijk in de bloedbaan terecht kunnen komen

Tandverlies is het meest voorkomende gebitsprobleem bij kinderen en volwassenen. Een van de vele redenen voor tanduitval is een slechte mondhygiëne. Door slechte mondhygiëne kan tandplak zich ophopen, wat kan leiden tot ernstig tandbederf of tandvleesontsteking, wat op zijn beurt kan leiden tot tanduitval.

Wit gebit

Regelmatig en goed poetsen en flossen kan helpen om de opbouw van tandplak te verminderen. Voor een gezonde glimlach moet je elke dag zorgen voor je gebit. Door je tanden plakvrij te houden, kunt je vol vertrouwen lachen.

In ons assortiment hebben wij hier allerlei producten voor. Naast tandenborstels en tandpasta kunnen ook tandenstokers, ragers en flosdraad jou helpen om je mondverzorging op orde te houden.

Tandenstokers

Al eeuwenlang gebruiken mensen. De dunne randen dienen als een geliefd hulpmiddel voor gebitsverzorging dat veilig is voor zowel volwassenen als kinderen. Bij het eten van maïskolven, rosbief of maanzaadbroodjes kan er vaak een stukje voedsel tussen de kiezen blijven steken. Dit kan niet alleen oncomfortabel zijn, maar ook niet heel charmant. We hebben tandenstokers van bekende merken als Jordan, Tepe of Gum. Een aantal van onze beste tandenstokers.

Ragers

Een interdentale rager is een kleine borstel die ontworpen om tussen je tanden te reinigen op de plekken die een normale tandenborstel niet kan bereiken. Maak er een dagelijkse routine van om tussen je tanden te reinigen met een interdentale rager. Het houdt je mond gezond en voorkomt tandvleesontstekingen en gaatjes.

Flosdraad

Regelmatig gebruik van flosdraad verwijdert tandplak en helpt zo de opbouw van tandplak te voorkomen. Plak en overtollige etensresten worden verwijderd die je misschien niet in de spiegel ziet of die zich op plaatsen bevinden waar uw tandenborstel niet bij kan.

Aanbiedingen

Drogisterij.net biedt een ruim assortiment aan producten voor mondverzorging én heeft vaak leuke aanbiedingen om het iets voordeliger te maken. Klik hier voor de producten in de aanbieding. Bestel de producten nu voordelig en vertrouwd op Drogisterij.net. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis! Alle producten die wij in ons assortiment hebben vind je hier.