Anti-roos

Roos is een veel voorkomende aandoening waarbij de huid van de hoofdhuid gaat schilferen. Het is niet besmettelijk of ernstig. Maar het kan wel pijnlijk zijn en moeilijk te behandelen.
Content
Geur
Contents type
Huidtype

Lichte roos kan worden behandeld met een milde dagelijkse shampoo. De symptomen kunnen later terugkomen.

Roos wordt beschouwd als een milde vorm van seborrheic dermatitis. Bij baby's wordt seborrheïsch eczeem wiegenmuts genoemd.

Symptomen roos

Tekenen en symptomen van roos kunnen zijn:

• • Huidschilfers op uw hoofdhuid, haar, wenkbrauwen, baard of snor, en schouders
  • • Jeukende hoofdhuid
  • • Een schilferige, korstige hoofdhuid bij baby's met wiegenmuts
  • • De symptomen kunnen ernstiger zijn als je gestrest bent, en ze hebben de neiging op te laaien in koude, droge seizoenen.

Oorzaken roos

Roos kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

• • Geïrriteerde, vette huid
  • • Niet genoeg wassen
  • • Een gistachtige schimmel (malassezia) die zich voedt met oliën op de hoofdhuid
  • • Droge huid
  • • Gevoeligheid voor haarverzorgingsproducten (contactdermatitis)
  • • Andere huidaandoeningen, zoals psoriasis en eczeem

Meest verkochte anti-roos shampoos

Sanex Dermo Balance Shampoo is een milde, anti-roos shampoo die de natuurlijke balans van haar en hoofdhuid behoudt. Proteïnen verzorgen het haar en piroctone olamine verwijdert roos. Geschikt voor dagelijks gebruik.

De Neutral Shampoo Anti-Roos Wast op milde wijze je haar. 0% parfum, 0% kleurstof, 0% parabenen, daar word je haar vrolijk van. Dermatologisch getest en goedgekeurd. De shampoo zorgt voor zacht en soepel haar. PH-huidneutraal en gemakkelijk in gebruik.

Reinig en verzorg je hoofdhuid en haar grondig in één wasbeurt en geniet van zacht, glanzend en schoon haar. Classic clean doet zijn naam eer aan. Sla twee vliegen in een klap met de Classic Clean 2 in 1 shampoo en conditioner van Head & Shoulders.

Aanbiedingen

Drogisterij.net biedt een ruim assortiment aan anti-roos producten én heeft vaak leuke aanbiedingen om het iets voordeliger te maken. Klik hier voor de producten in de aanbieding. Bestel de producten nu voordelig en vertrouwd op Drogisterij.net. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis! Alle producten die wij in ons assortiment hebben vind je hier.