Homepage
Selsun

Austrlian Gold Zonnebrand

Heb jij of iemand die je kent last van hoofdroos? Dan is Selsun de oplossing!

Wat veroorzaakt roos?

Het last hebben van roos is niets bijzonders. Het begint al in de pubertijd. Jeuk, schilfers, droogheid en roodheid worden veroorzaakt door een gist dat normaal op de huid aanwezig is. Het lichaam maakt continu nieuwe cellen aan om dode huidcellen te vervangen.

Door roos wordt dit proces versneld omdat roos ervoor zorgt dat huidcellen sneller afsterven. Gist tast namelijk de bovenste laag van de huid aan. Deze cellen laten dan vervolgens los en gaan aan elkaar klitten.

Door de verhoogde activiteit van huidcellen creëren kan jeuk en irritatie veroorzaken. Dit wordt ook nog eens verergerd door het vetzuur wat roos bevat.

Selsun helpt!

Selsun shampoo bestrijd de schimmel en zorgt ervoor dat je minder last heb van jeuk en irritatie. Daarnaast verminderd het ook nog eens schilfervorming. Behandel roos makkelijk met Selsun shampoo. Gebruik regelmatig Selsun en je roos is verleden tijd!

Gebruik

Gebruik in de eerste week Selsun 2 keer per eek en de volgende 2 weken i keer per week. Indien er echt schimmelvorming is op de hoofdhuid, gebruik dan Selsun elke dag voor een week.

Selsun kopen

Koop de producten van Selsun nu het voordeligst bij Drogisterij.net.
Steeds weer nieuwe aanbiedingen van Selsun producten in de categorieën: Anti-Roos en Anti-roos.
Bestel veilig en vertrouwd. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.

'Selsun Suspensie Medicinale Shampoo Anti-roos Kuur' is het best verkochte product. 53% Vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 39 jaar en 47% Mannen met een gemiddelde leeftijd van 39 jaar kopen dit product.

Het best beoordeelde product is 'Selsun Suspensie Medicinale Shampoo Anti-roos Kuur'.
Sonja A. zei hierover: 'Het heeft mijn vriend heel erg geholpen. Hij heeft wel droge huid. Nu heeft hij bijna nooit meer last van roos.'

Selsun

Tegels Lijst
Selsun med shampoo