Theranal

Aambeien zijn nog steeds een taboe. Toch heeft tot 30% van de mensen hier last van. Aambeien zijn kleine opgezwollen bloedvaatjes rond de anus die zorgen voor vervelende jeuk, pijn en irritatie op een onaangename plek. Daarom is het fijn om dit gelijk te behandelen.

• • Jeuk rond de anus
  • • Harde ontlasting
  • • Soms bloedverlies bij ontlasting
  • • Branderig gevoel
  • • Pijn of irritatie
  • • Zwellingen bij de anus

Oorzaken

Aambeien ontstaan door hoge druk rond de anus. Een aantal oorzaken van aambeien kunnen zijn;

• • Hard persen
  • • Te weinig lichaamsbeweging
  • • Verstopping in de dikke darm
  • • Overgewicht
  • • Zwangerschap

Voorkomen

Vaak zijn oorzaken te herleiden naar ons voedsel of levensstijl.  Zo is vezelrijk voedsel beter voor de ontlasting, denk aan volkorenbrood, zilvervliesrijst, pasta, groente, fruit etc. Ook is het verstandig om 1,5 tot 2 liter water per dag te drinken en vooral voldoende te bewegen. Dit helpt bij zachtere ontlasting.

Behandelen

De jeuk, pijn en irritatie kunnen erg vervelend zijn en daar wil je vanaf. Theranal biedt een effectieve en snelle oplossing bij zowel inwendige als uitwendige aambeien. De producten van Therenal zijn verkrijgbaar zonder recept. De producten van Therenal komen in twee vormen.

<a title=Therenal Zalf" href="https://www.drogisterij.net/gezondheid/geneesmiddelen/huid-geneesmiddelen/aambeien-huid/theranal-aambeienzalf-8713091022616"></a>